יש לנו אלרגיה
לטקסטים בינוניים!

בחרנו בפינצטה את צוות העורכים והכותבים שלנו; חיפשנו ומצאנו את הטובים שבטובים, כאלה שיודעים להוציא טקסטים מבהיקים ומושלמים.

הסופרים המשופשפים והמבריקים ביותר,

העורכים היעילים והמהוקצעים ביותר,

הקופירייטרים היצירתיים והחדים ביותר,

וכותבי התוכן הכי צבעוניים בשוק.

רגע, זה לא הכל. הנה הפינאלה שלנו: סיעור מוחות.

ובעברית: אף טקסט לא יוצא מאיתנו לפני שהוא עובר טיפול יסודי; ביקורת עמיתים בין חברי הצוות השונים וחוות דעת מכמה כיוונים. סיעור המוחות התוסס בין כל הכישרונות יוצר בקרת תוכן מעמיקה, והיא שיוצרת את האיכות הסופית.

אז בין אם אתם זקוקים לסיפור מתח, רגש או היסטוריה. לתסריט מהשורה הראשונה, לעריכת טקסט, לקופירייטינג או מיקרו קופי, ובקיצור: לתכנים כתובים מכל סוג ולכל מטרה – מגיע לכם מוצר שנתפר בדיוק למידותיכם. מגיע לכם שצוות מסור ואכפתי עם כישרון ומוניטין יוצאי דופן ישרת אתכם. פשוט תלחצו פה או פה, והנה הצוות שלנו מזיז הכל הצידה ומתפנה אליכם.

הצוות שלנו

סיני גרינבוים

כתיבה ועריכה ספרותית

אלכימאי של טקסטים

השתלם באמנות הכתיבה במשך שנים ארוכות בקורס פרטי אצל הסופר חיים גרינבוים (שהוא ממש במקרה גם אביו…) 

בכובע אחד הוא כותב מחונן, בכובע השני הוא עורך ספרותי מבוקש. שני הכישרונות משלימים זה את זה ומקנים לו את היכולת לרתק, להסעיר, לרגש ולשכנע באמצעות המילה הכתובה. ובקיצור – להפוך כל טקסט לזהב.

נתן גלנט

כתיבה שיווקית וקופירייטינג

שף של מילים

מי שאכל פעם תבשיל בלי תבלינים, יודע שלא משנה אילו מוצרים טובים הכניסו לסיר, בלי מלח ותבלינים זה יהיה תפל ולא טעים.
בכתיבה של נתן הוא מכניס הרבה תבלינים, מלח ופלפל, פפריקה ובזיליקום. והתוצאות – ללקק את השפתיים…

נפתלי בהר"ן

הגהה ועריכה לשונית

צייד של שגיאות

טקסט טוב צריך להיות מוגה כראוי, מפוסק כמו שצריך ונטול שגיאות תחביריות ודקדוקיות. מעבר לכך, עורך לשוני טוב יודע גם לזהות ולנטרל מוקשים נוספים בטקסט, כגון: סרבול וחוסר בהירות, חזרתיות או אריכות יתר, חוסר מיקוד, סדר פנימי לא נכון ועוד.

יוחאי פינסקר

כתיבת תוכן לאתרים

מהנדס טילים של תוכן שיווקי

האינטרנט מוצף בחומרי קריאה. בכל יום עולים אליו מאות מיליוני מילים רק בעברית.
גוגל מבינה באיכות. היא מנתחת באובססיביות את זמני הקריאה של כל עמוד, ומאנדקסת ביעילות חולנית את האתר שלכם במקום מאוד ספציפי בתוצאות החיפוש.
באתרים ובדפי פייסבוק שאני מנהל, אני מקפיד שהעוקבים יקבלו תוכן אמיתי, כייפי. שווה. כזה שמשתפים בלי לשים לב בכלל.